ماشین برش ساندویچ پانل

قیمت دستگاه برش ساندویچ پانل


درباره برش ساندویچ پانل

ساندویچ پانل‌ها از جمله از مصالحی هستند که در ساخت و سازهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل استفاده گسترده از این مصالح در نقاط مختلف هر ساخت و سازی، آن‌ها را در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تهیه می‌کنند. دستگاه برش ساندویچ پانل برای انجام این کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ین دستگاه نقش پررنگی در نصب ساندویچ پانل ایفا می‌کند. در این مقاله قصد داریم تعریف کاملی از دستگاه برش ساندویچ پانل داشته باشیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه برش ساندویچ پانل چیست؟

این دستگاه که با نام پانل بُر هم شناخته می‌شود، از یک اره قطبی یا اره دستی تشکیل می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که بایستی در هنگام کار با این دستگاه به آن توجه داشت سرعت عمل بالا است. چرا که در صورتی که سرعت برش کم باشد، سطح پانل دچار خرابی می‌شود. امروزه دستگاه‌های مختلفی برای برش ساندویچ پانل تولید شده‌اند و شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه‌ها پانل‌های مد نظر خود را در ابعاد و اندازه‌های دلخواه و در استاندارهای دقیق برش دهید.

ماشین برش ساندویچ پانل

نکات مهم در استفاده از دستگاه برش ساندویچ پانل

اگر قصد استفاده از دستگاه برش ساندویچ پانل را دارید، بهتر است نکات محافظتی و کاری در هنگام کار با این دستگاه را جدی بگیرید تا از هرگونه آسیب و صدمه جدی به اعضای بدنتان پیشگیری کرده و برش‌هایی که انجام می‌دهید در کیفیت قابل قبولی باشند. از جمله از مهم‌ترین نکاتی که بایستی در هنگام کار با دستگاه برش پانل ساندویچی مد نظر قرار دهید عبارت‌اند از:

  1. در هنگام برش و بلند کردن ساندویچ پانل از دستکش‌های ژله‌ای استفاده کنید.
  2. به جای استفاده از دستگاه سنگ فرز از دستگاه اره نواری یا اره سینی استفاده کنید.
  3. تا حتی‌الامکان برش‌ها را سریع انجام دهید.
  4. پس از برش پلیسه‌های ایجاد شده را با استفاده از سوهان تمیز کنید.
اجرای ساندویچ پانل
اجرای ساندویچ پانل

شروع پروژه 

تخصص کارشناسان شرکت آرمه فولاد آسیا را در پروژه‌های خود بکار ببندید.

یک توصیه مهم

در حین استفاده از این دستگاه بهتر است تا از اره سینی یا اره نواری بهره ببرید. این اره‌ها به دلیل برخورداری از مزایایی همچون ایجاد برش باریک‌تر، اتلاف‌های کمتر، برش‌های سریع‌تر، پایین بودن نرخ هزینه در هر برش، برش‌کاری هموار و دقیق و… در استفاده از دستگاه‌های برش ساندویچ پانل توصیه می‌شوند. شایان ذکر است که از استفاده از سنگ فرز خودداری کنید

دستگاه برش ساندویچ پانل

قیمت دستگاه برش ساندویچ پانل

اگر قصد خرید دستگاه برش پانل های ساندویچی را دارید، بایستی بدانید که قیمت این دستگاه‌ها تحت اثر عوامل مختلفی قرار می‌گیرند. به‌عنوان‌مثال شرکت سازنده، نوع اره، متریال سازنده دستگاه و … از جمله از پارامترهای مؤثر بر قیمت نهایی این دستگاه‌ها هستند. 

ساندویچ پانل سقفی

محصولات آرمه فولاد آسیا

مشاهده لسیت محصولات ایران ساندویچ پانل

درباره آرمه فولاد آسیا

شرکت آرمه فولاد آسیا، تولید کننده پانل های ساندویچی و مجری انواع سازه پانلی در کشور است. این شرکت از تمام توان علمی وفنی خود در زمینه طراحی، اجرا و تولید ساندویچ پانل آرمه فولاد آسیا بکار گرفته تا محصول نهایی مرغوب و استانداردی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *